AUBiH studenti, patent NFC Virtuelni reklamni prostor kao novi vid oglašavanja

Nadim Kulašin i Armin Rikal, studenti Informacionih tehnologija Američkog univerziteta u BiH, pokrenuli su inovativnu startup kompaniju “World of Tags” (WOT), sa njihovim prvim patentom pod imenom NFC Virtuelni reklamni prostor®.

WOT je interaktivni smartphone-džepni vodič kroz grad sa podacima preuzetim na posebno dizajniranim mjestima. Glavni cilj WOT-a je promocija grada Sarajeva, kao i njegovih turističkih atrakcija. WOT sistem se koristi za kretanje po gradu, praćenje trendova i dešavanja.

U okviru ovog vodiča pružaju se različiti sadržaji u obliku 3D virtuelnog prikaza objekta, foto-galerija, kontakt-informacija, offline navigacije do svakog objekta, uključujući najbliže autobuske stanice, taksi stajališta i sl. Pri svemu ovome se ne koristi korisnikov 3G internet, nego brzi Wi-Fi “hotspot” (privatni internet) i NFC tagovi za lakše otvaranje željenog sadržaja.

NFC Virtuelni reklamni prostor

NFC Virtuelni reklamni prostor

Near Field Communication (NFC) je beskontaktna, bežična, kratkodometna tehnologija koja povezuje dva uređaja (smartphone i NFC tag) kad dođu u blizinu do 4 cm. NFC tag aktivira smartphone uređaj za prikaz svih informacija na samo jedan prelaz uređajem preko određene tačke.

Prvih šest NFC Virtuelnih reklamnih prostora® će biti postavljeno na ulice Sarajeva 1. juna 2016. godine.

You must be logged in to post a comment Login