Američka agencija za međunarodni razvoj (USAID) obajvila je spot u okviru kampanje za Opšti izbore 2014. pod sloganom “Glasaj ili trpi”.
Svrha ovog videa jeste da se animiraju stanovnici Bosne i Hercegovine da izađu i glasaju kao i da sagledaju realno stanje u našoj državi, poput siromaštva i nezaposlenosti.
“Više od 500 000 ljudi bez posla, 600 000 ljudi na granici siromaštva, najgora zemlja u Evropi za investicije, a vladine institucije povodom toga nisu učinile gotovo ništa. „Glasaj ili trpi!“ Nedjelja, 12. oktobar”, jasna je poruka!
USAID je bio prva međunarodna organizacija koje je pomogla BiH nakon majskih poplava i do sada pomogla sa oko 14,7 milijon dolara. Takođe, nedavno su objavili spot koji govori o posljedicama poplava i o tome da vlada nije uradila ništa da pomogne građanima.
Šta je eSrebrenica.ba? eSrebrenica.ba jedan je od najčitanijih news portala u regiji istočne BiH i pokriva vijesti iz opštine Srebrenica iz domena kulture, sporta, turizma, ekonomije, mladih i zabave.
Copyright © 2013-2019 eSrebrenica.ba
You must be logged in to post a comment Login