USAID – “Glasaj ili trpi”

Američka agencija za međunarodni razvoj (USAID) obajvila je spot u okviru kampanje za Opšti izbore 2014. pod sloganom “Glasaj ili trpi”.

Svrha ovog videa jeste da se animiraju stanovnici Bosne i Hercegovine da izađu i glasaju kao i da sagledaju realno stanje u našoj državi, poput siromaštva i nezaposlenosti.

“Više od 500 000 ljudi bez posla, 600 000 ljudi na granici siromaštva, najgora zemlja u Evropi za investicije, a vladine institucije povodom toga nisu učinile gotovo ništa. „Glasaj ili trpi!“ Nedjelja, 12. oktobar”, jasna je poruka!

USAID je bio prva međunarodna organizacija koje je  pomogla BiH nakon majskih poplava i do sada pomogla sa oko 14,7 milijon dolara. Takođe, nedavno su objavili spot koji govori o posljedicama poplava i o tome da vlada nije uradila ništa da pomogne građanima.

You must be logged in to post a comment Login