Srebrenička muzička scena: Od roka do narodnjaka

Stevan Božić, poznatiji kao Gitara, nosilac svog nadimka zbog strastvenog sviranja ovog instrumenta, podsjeća nas na zlatne godine rok muzike u Srebrenici tokom prošlog vijeka.

“Prvi bend bio je Fendi, od kojih smo učili osnove sviranja. Zatim je došla Ajkula, s članovima Rulja, Fake i Šefketom. Sa njima se pojavila i grupa Radar, gdje sam ja bio gitarista. Imali smo više nastupa od Ajkule, a već tokom osamdesetih godina, naš bend Radar dominirao je svirkama na zabavama i igrankama u Srebrenici, Bratuncu, Ljuboviji i Milićima”, prisjeća se Stevan.

No, kako to obično biva, bend se kasnije raspao, otvarajući vrata za novo muzičko poglavlje pod nazivom Hall bend, u kojem su svirali Menaf, Diko i Fuco.

“Dugo smo mi tako svirali, da bismo kasnije prešli na narodnu muziku, kao i mnogi drugi”, dodaje on, ističući da je interesovanje publike sve više prelazilo na narodnu muziku, što je rezultiralo većim brojem nastupa i prelaskom muzičara sa roka na narodnu muziku.

Među poznatim muzičarima iz Srebrenice, Stevan ističe Željka Mandića, braću Nagiba i Fadila, bubnjare Cana, Saleta, Zeleta, Faruka…

Najpopularnije pjesme koje su se svirale bile su od poznatih bendova poput YU grupe, Atomskog skloništa, Bijelog dugmeta i drugih.

“Kako postati Radar?” bila je njihova prva autorska pjesme, a Stevan se prisjeća i jednog dijela refrena druge pjesme koji je bio omiljen kod publike i glasio je: “Dođite svi i skinite se goli, Hall bend mnogo vas voli”.

Srebrenica je bila inspirativna sredina za rok muziku, a Stevan je svjedok bogatog nasljeđa i transformacija koje su oblikovale zvuk ovog grada kroz prošli vijek.

Foto: Stevan Božić

You must be logged in to post a comment Login