U diskontima i supermarketima ništa se ne događa slučajno. Kako bi naveli kupce da kupuju više lanci se koriste raznim trikovima. Pa nije slučajnost da većina kolica za kupovinu ima nagib prema natrag.
Vjerojatno ste to primijetili kada ste posjetili supermarket ili diskont: kolica za kupovinu gotovo su uvijek nagnuta tako da im je prednji vrh viši od kraja do ručki kolica.
Ovo nije slučajnost, već ima konkretan razlog:
Iza kosog nagiba krije se suptilan trik kojim se želi potaknuti kupce da stave više proizvoda u kolica, čime kupuju više i u konačnici povećavaju prodaju.
Kosi nagib, kako prenosi Fenix-magazin, utječe na kupovno ponašanje kupaca kroz ovaj učinak:
Dok kupujete, gurate kolica ispred sebe, gledajući ravno naprijed ili u stranu. Zbog nagiba kolica, proizvodi koje ste već kupili klize prema vama i ostaju na najnižem mjestu. Zbog ovog učinka proizvodi nestaju iz vašeg stvarnog vidnog polja ili se čine znatno manji. A gledano naprijed, nakošeno dno čini kolica većim i prostranijim.
Dakle, ako su kolica još uvijek relativno prazna, može se dati dojam da kupcu treba još proizvoda da napuni kolica i tako postigne osjećaj sitosti i zadovoljstva. Ova percepcija u konačnici navodi kupce da kupe više proizvoda nego što su prvobitno planirali, piše Oslobođenje.
You must be logged in to post a comment Login