Najbolja dijeta za žene iznad 50 godina: Nema gladovanja, a tajna je u pet vrsta namirnica

Među najboljim dijetama koje se preporučuju ženama starijim od 50 godina je fleksitarijanska.

Pojam ‘flexitarian‘ kombinacija je dviju riječi – fleksibilna i vegetarijanska, a ova dijeta u osnovi prati vegetarijansku prehranu, dajući vam mogućnost da se s vremena na vrijeme počastite hamburgerom ili pilećim krilcima, ako imate želju.

Ova dijeta odlična je opcija za sve koji žele povećati unos vlakana i biljnih proteina, ali i prepoznaju nutritivnu vrijednost mesa i žele ga jesti po potrebi.

U poređenju sa strogim i rigoroznim dijetama, fleksitarijanska dijeta osigurava više željeza i omega-3 masnih kiselina iz namirnica poput crvenog mesa i ribe, a također imaju više kalcija, važnog nutrijenta za održavanje zdravlja kostiju kod žena u menopauzi i postmenopauzi, piše Story.hr

Fleksitarijanci jedu 5 osnovnih grupa namirnica

Grupa 1: proteini – preporučuje se unos što manje proteina životinjskog podrijetla, a što više proteina biljnog porijekla, poput mahunarki, soje, sjemenki i jaja

Grupa 2: voće i povrće

Grupa 3: cjelovite žitarice (uključujući kruh od cjelovitih žitarica, tjesteninu, rižu, zobene pahuljice, kukuruz)

Grupa 4: mliječni proizvodi: sir, jogurt – preporučuje se birati samo nemasne proizvode

Grupa 5: začini, zaslađivači, nezasićene masti.

Tipičan fleksitarijanski jelovnik uključuje oko 1500 kalorija dnevno, koje su podijeljene u tri glavna obroka i dva međuobroka. Doručak ima 300 kalorija, ručak 400, večera 500, a međuobroci po 150 kalorija. Ako želite dodatno smanjiti unos kalorija, to možete učiniti izbacivanjem međuobroka, a ako želite povećati unos kalorija, udvostručite porciju doručka (tada ćete dnevno unositi 1800 kalorija).

Fleksitarijanska dijeta

Postoje tri razine fleksitarijanske dijete:

Početnik – ima dva nemesna dana u sedmici

Napredni fleksitarijanac – ima tri ili četiri dana u sedmici kad ne jede meso

Stručni fleksitarijanac – ima najmanje pet dana u sedmici kad ne jede meso

Bez obzira na vašoj trenutnoj razini, meso postaje ‘prilog‘ na vašem tanjuru. Povrće, orašasti plodovi, cjelovite žitarice i mliječni proizvodi puno su važniji.

Ako želite isprobati ovaj način prehrane, trebali biste slijediti nekoliko jednostavnih pravila:

– Jedite što više voća, povrća, mahunarki i žitarica

– Usredotočite se na proteine ​​iz biljaka umjesto na životinjske

– Budite fleksibilni i povremeno jedite meso i životinjske proizvode

– Jedite što manje prerađene hrane

– Ograničite unos šećera i slatkiša, prenosi Oslobođenje.

You must be logged in to post a comment Login