Ove vježbe od 10 minuta će vam pomoći da budete sretniji

Nije potrebno mnogo za sreću, mnogi kažu, a posljednje istraživanje kaže da je za njeno dostizanje potrebno samo desetak minuta. Ove desetominutne “vježbe” pomoći će vam u savladavanju stresa, koji će se za nekoliko godina i zvanično naći na spisku bolesti Svjetske zdravstvene organizacije.

Premorenost od posla bit će i zvanično bolest od koje ćemo se liječiti

Stres iscrpljuje, pa ne dozvolite da vam bilo šta skine osmijeh sa lica i uništi vaš duševni mir. Ne postoji neriješiva stvar, postoji niz strategija koje vam mogu pomoći da se izvučete iz ovog “začaranog kruga”.

Obratite pažnju: Sedam simptoma koji mogu biti znak da ste u depresiji

Naučna oblast tzv. pozitivne energije postoji već 20 godina i pružila je bezbrojne tehnike za jačanje vašeg raspoloženja.

Sandi Mann, predavač na Univerzitetu Lancashire, u svojoj knjizi nudi rješenje za izlazak iz “začaranog kruga”. Oslanjajući se na svoje iskustvo kliničkog psihologa, ona ima neke sugestije koje bi vam mogle pomoći, piše BBC, prenosi B92.

Kao što navodi u svojoj knjizi “Deset minuta do sreće”, njen program je u obliku dnevnika, koji se sastoji od 6 faza:

1. Kakva su vam iskustva pružila zadovoljstvo?

2. Koje pohvale i povratne informacije ste dobili?

3. Koji su bili trenuci čiste sreće?

4. Kakva su vaša dostignuća, koliko god bila mala?

5. Šta je učinilo da se osjećate zahvalno?

6. Kako ste izrazili ljubaznost?

Suština programa nas navodi na to da odvojimo malo vremena za osvrt na pređašnji dan, na ovaj način razmišljanja možemo polako promijeniti način razmišljanja tako da na kraju nađemo više sreće u svom životu.

Kada osjećamo da nam je raspoloženje palo, lako je previdjeti stvari koje se kreću u pravom smjeru, a vođenje ovog dnevnika dovodi ih u prvi plan vaše pažnje.

Sandi Mann naglašava da rezultati ne dolaze samo od trenutnog stanja dok pišete unose, već ponovno čitanje prethodnih unosa može vam pomoći da se nosite sa teškim situacijama u budućnosti.

Zahvaljujući našoj “asocijativnoj” memoriji, mračno raspoloženje, koje prouzrokuje jedan loš događaj, može vas navesti da se sjećate drugih izvora stresa i nesreće. Kada se to dogodi, prelistavanje stranica dnevnika može vam pomoći da ugledate svjetlost na kraju mračnog tunela.

Jedna od tačaka se temelji na nedavnim istraživanjima moći ljubaznosti. Različite studije su otkrile da nesebični činovi ne samo da povećavaju dobrobit onih oko vas, oni stalno podstiču vaše dobro raspoloženje.

Ako potrošite malo novca da pomognete strancu, učinit će vas mnogo sretnijim, umjesto da taj novac potrošite na sebe, što je rezultat istraživanja koje je sprovedeno u više od 130 zemalja.

Ukoliko se usredsredite na ovih 6 tačaka, one će vam pomoći da izvučete najviše iz toplih osjećanja, a istovremeno će vas podstaći da potražite nove mogućnosti sljedećeg dana.

Desetominutni pregled vašeg dana ne može da čini čuda, naravno, a Sandi Mann naglašava da svako ko sumnja da možda pati od depresije mora da vidi svog ljekara radi profesionalne medicinske njege.

Onima koji generalno osjećaju da im je raspoloženje “nisko” i da su pod stresom, bez ozbiljnih kliničkih simptoma, to može samo pomoći da se vrate na pravi put.

Izvor: Radio Sarajevo

You must be logged in to post a comment Login