Koje marke automobila se najviše guglaju u našoj zemlji?

Mada je u 2016. izgubila titulu najprodavanijeg proizvođača automobila na svijetu, Toyota je u protekloj godini bila brend automobila koji se najčešće pojavljivao u Google pretragama.

Toyota je bila najzastupljenije ime prilikom pretraživanja u čak 74 zemlje svijeta, uključujući dva najveća automobilska tržišta – Kinu i SAD. Veliko zanimanje za ovog japanskog proizvođača na Internetu vlada i Africi i Australiji, pokazuju podaci koje je prikupio Quickco.

Iza Toyote nalazi se BMW, koji se najčešće nalazio u Internet pretragama ljubitelja automobila iz 51 zemlje. Među njima su Njemačka i Velika Britanija, ali i gotovo sve balkanske države, uključujući i BiH.

Francuzi su ostali vjerni svom brendu, kompaniji Renault, a Italijani tradicionalno FIAT-u. Istraživanje je pokazalo da se Rusi na Googleu najviše zanimaju za Hyundai, koji je najpopularniji i u Indiji.

Iako je 2016. godinu Volkswagen završio kao najprodavaniji proizvođač automobila na svijetu, njegovo ime se najviše pretraživalo u svega nekoliko zemalja, poput Španije, Rumunije i Bjelorusije.

Izvor: Radio Sarajevo

You must be logged in to post a comment Login