Jačajte mentalno zdravlje

Kada bi se ljudi više fokusirali na održavanje mentalnog zdravlja, lakše bi grabili ka zadanom cilju i iza sebe bi imali bolje rezultate. Izgradnja i razvoj mozga ključ je samodiscipline, zadovoljstva, borbenosti i upornosti. To su vještine koje su potrebne kako bismo zadovoljili fizičku i mentalnu verziju sebe. 

Rad na sebi

Postoji nekoliko načina, odnosno strategija, uz koje možete ojačati vaše mentalno zdravlje i koje će vam pomoći da se osjećate mentalno jačim.

Samopouzdanje – svjesnost o ličnoj vrijednosti i vjerovanje u sebe i svoje mogućnosti je kao odskočna daska za uspjeh u životu. Ako nemate samopouzdanje, ne možete se ni vinuti u visine. Ali, možete ga izgraditi, i to stalnim radom na sebi i jakom snagom volje.

Samodisciplina – to je „mjerna jedinica“ za mentalnu snagu, pa morate naučiti sebi reći ne. To može biti velika emotivna bitka koju vodite sami sa sobom, ali morate znati da se disciplina stječe i da se može izgraditi vremenom i snagom volje.

Autentičnost – Najbolji pokazatelji vašeg mentalnog zdravlja je vaša snaga da budete autentični. Ako se pretvarate da ste neko drugi, kako biste zadovoljili ljude oko sebe jer s eplašite da nećete biti prihvaćeni, to je pokazatelj da nemate dovoljno samopouzdanja.

Loša situacija

Pozitivan stav – Pozitivno razmišljati ne znači živjeti u iluziji da je sve oko nas bajkovito. Ono znači sagledati stvari iz druge perspektive – koliko god da se situacija u koju ste zapali činila lošom ili teškom, uvijek uz svega možete nešto naučiti toga i promijeniti nabolje.

Kada počnete stremiti ka zadanom cilju, očekujte da će nešto poći krivo pa s ena to pripremite, i mentalno i emotivno. Ako s edesi bilo šta što će vas otjerati s kolosijeka, prihvatite da je to normalan dio procesa i umjesto grižnje savjesti i negativnih misli nastavite grabiti ka cilju.

 Prihvatite sebe

Prihvatite sebe sa svim svojim vrlinama i manama, kao kompletnu ličnost. Znajte da vaše slabosti ujedno mogu biti i vaše mane. To što ste analitični i primjećujete detalje može biti vaša najveća snaga, ali i slabost, jer će vam vjerovatno trebati više vremena nego drugima da donesete bilo kakvu odluku. Uvijek analizirate pojedinosti ili ste previše kritični kako prema drugima tako i prema sebi.

Osamite se

Odvojite 15 minuta dnevno za razmišljanje o napretku i ciljevima. Izdvojite dragocjeno vrijeme za punjenje baterija i provedite ga u samoći. To će vam pomoći da razbistrite misli i motivirat će vas za ostvarivanje ciljeva.

Fizičko zdravlje

Veoma je važno da se brinete za svoje fizičko zdravlje. Vaš um neće učinkovito funkcionirati ako mu ne priuštite dovoljno sna, tjelesnu aktivnost i pravilnu prehranu. U ovom slučaju, cilj nije biti mršaviji i dobro izgledati. Cilj je izgraditi zdravo tijelo, kako bismo ojačali i um.

Izvor: Dnevni avaz

You must be logged in to post a comment Login