Facebook nas čini ljubomornim, depresivnim i nesretnim

Ukoliko patite od bilo kog oblika zavisti ili ljubomore – Facebook je društvena mreža koju morate izbjegavati u širokom luku, rezultat je istraživanja Univerziteta u Kopenhagenu.

Facebook nas čini nesretnim, zavisnim i depresivnim, zaključci su istraživanja koje je prenio britanski Independent.

Korisnici Facebooka koji su neko vrijeme proveli van ove društvene mreže, odolijevavši ‘log in’ dugmetu postali su dosta zadovoljniji za razliku od vremena kada su se logovali na ovu mrežu, a njihovo samopouzdanje je bilo na također dosta višem nivou.

U istraživanju je učestvovalo 1.095 ljudi. Polovina njih je dobila instrukciju da nastavi sa korištenjem Facebooka, a drugoj polovini je u svrhu istraživanja naređen prekid korištenja mreže Marka Zuckerberga.

Svi oni koji su priznali da pate od “Facebook zavisti” imali su tendenciju ljubomore prema svim aktivnostima koje njihovi prijatelji postavljaju na Facebook. Oni kojima je Facebook bio zabranjen, tvrde da su postali ‘antialkoholičarski’ nastrojeni ka ovoj mreži.

Autor Morten Tromholt tvrdi da smo danas povezaniji nego li bilo kada prije, ali da nam upravo ta povezanost i dodir sa svima nanosi dosta zla.

Putem Facebooka možete dosta toga saznati o određenoj osobi koju nužno ne morate ni da poznajete, ali to utiče na rast raznih oblika negativiteta.

Korisnici Facebooka koji su bili uključeni u ovo istraživanje ocijenili su svoj društveni napredak na skali od 1 do 10. Oni koji su koristili Facebook tokom istraživanja dali su sebi prosječnu ocjenu 7.74, dok oni koji su prekinuli logovanje na ovu mrežu – zabilježili su prosječnu ocjenu od 8.11.

S druge strane, potvrđeno je i to da je 13 posto ispitanika kojima pristup Facebooku nije bio dozvoljen tokom studije – varalo, te da su se krišom logovali kako bi mogli provjeriti svoje inboxe i news feedove.

Osobe od 19 do 32 godine su bile uključene u rad tima sa Univerziteta u Kopenhagenu, a svi su zajedno utvrdili da ih Facebook čini depresivnima s vremena na vrijeme, a to je potvrdila i Brenda Wiederhold, urednica časopisa Cyberpsychology – koja kaže da Facebook uistinu stvara negativne emocije.

Izvor: N1