Kako sigurno trenirati tokom ljeta?

Za neke je trening neizbježna sedmična aktivnost, a za neke pak nije ni posljednja opcija. Ipak, svi se slažu da je tjelovježba jedna od najboljih stvari koje možemo učiniti za svoj organizam, no ona može biti kobno opasna tokom ljeta. Evo 4 savjeta kako trenirati sigurno, ali efikasno tokom ljetnih temperatura:

1. Hidratacija je ključ

Tokom ljeta, vaše tijelo kroz znoj gubi više vode nego inače što povećava rizik dehidratacije. Zbog toga trebate voditi računa da pijete dovoljno vode prije, tokom i nakon treninga. Tokom fizičke aktivnosti neophodno je da pijete najmanje pola litra vode kako bi održali povoljnu količinu tekućine u tijelu. Dakle, sa sobom nosite flašu, a ako planirate duži trening razmislite o sportskom napitku koji sadrži elktrolite za nadoknadu izgubljenih minerala.

2. Plan i program treninga

Vježbajte tokom najhladnijih dijelova dana, rano ujutru ili poslijepodne. U ovom periodu kada vrućina ne obilježava svoj maksimum tijelu je lakše da se pokrene, a imamo više motivacije. Kako bi bili sigurni da ćete zaista obaviti dnevni trening napravite sebi sedmični plan koji dan radite koji dio tijela. Također je bitno da ne preforsirate svoje tijelo, te pazite da vaš trening ne sadrži više od 5 vježbi.

3. Prostor kao motivacija

Enterijeri su šareniji i privlačniji u ljetnom periodu. Iako teretana sadrži klimu, ponekad jednostavno nemamo motivaciju da posjetimo taj standarni prostor. U cilju održavanja kontinuiranog treninga možete razmisliti da trčite pored vode ili da radite pilates, yogu, rastezanje u parku.
Shutterstock/Ilustracija

4. Adekvatna odjeća

Čak i najtanje tkanine nam tokom toplotnog vala predstavljaju teret i zbog toga trebate obratiti pažnju na sportske kombinacije. Odabir odgovarajuće tkanine i boja može znatno utjecati na udobnost i kontruktivnost tokom treninga. Birajtze lagane, prozračne materijale koje cirkulišu zrak i upijau znoj bez neugodnih mirisa. Svijetle boje reflektiraju sunce, te pretjerano ne privlače sunčeve zrake, prenosi N1.

You must be logged in to post a comment Login