Njemačka je, nakon Španije, najomiljeniji turistički cilj u Evropi. Iz godine u godinu raste broj posjetioca. Zbog čega je Njemačka tako popularna? Nudimo vam deset razloga koji tu zemlju čine tako simpatičnom.
Čak jedanaest miliona turista posjetilo je Berlin u 2013. godini. Većinom su to mladi u potrazi za zabavom preko vikenda. Oni želi “udahnuti” berlinski stil života. Doživjeti istoriju na istorijskim lokacijama. Žele uživati u cool barovima i posmatrati zalazak sunca…
Stereotip je da u svijetu niko ne pije toliko piva kao Nijemci. To nije točno. Još više popiju njemački susjedi Česi i Austrijanci. Ali kad se radi o kvalitetu piva, tu su Nijemci pri samom vrhu. Njemačke pivnice i njemačko pivo su među najboljima u svijetu. Za to je zaslužan “zakon o čistoći piva” koji je star gotovo 500 godina.
Na fotografiji vidimo 1.000 kalorija! Nijemci obožavaju svoju regionalnu kuhinju. Bez obzira radilo se o kobasicama ili (kao na fotografiji) svinjskoj koljenici s kupusom, oni jednostavno vole “tešku” hranu. Ali rado probaju i nove stvari. Na svoje će doći i ljubitelji veganske kuhinje. U Berlinu je otvoren prvi veganski supermarket u Njemačkoj.
Nijemci imaju poseban odnos prema svojim šumama. One pokrivaju oko trećinu njemačke teritorije. Doduše, u drevnim vremenima je bilo kud i kamo više šuma, ali još i danas se Nijemci rado opuštaju u šetnji kroz šumu, i to tokom sva četiri godišnja doba. I tako crpe novu energiju…
Ko god tvrdi da Nijemci nisu emocionalna bića, taj valjda još nikada nije bio na nekom fudbalskom stadionu (ili u sportskom baru) subotom popodne. Kad se igraju utakmice fudbalske Bundeslige, sve pršti od emocija: vlada radost zbog uspjeha omiljene ekipe ili tuga zbog poraza. A nekad se svi zajedno raduju: npr. nakon pobjede na Svjetskom prvenstvu u Brazilu.
U Njemačkoj ima oko 1.000 dvoraca i tvrđava, najpoznatiji je vjerojatno bavarski Neuschwanstein. Walt Disney je bio njime impresioniran. Siluetu tog dvorca je odabrao kao logo svoje produkcijske firme. Oko 1,4 milion posjetitelja svake godine posjeti Neuschwanstein kako bi razgledali raskošne prostorije bavarskog kralja Ludwiga II.
Budimo iskreni: ko još nije poželio provozati se autoputom maksimalnom brzinom, bez ikakvih ograničenja i preteći sve učesnike u saobraćaju? Na njemačkim autocestama je to još uvijek moguće. U stvarnosti je doduše na mnogim dionicama na snazi ograničenje brzine (120 km/h), a i tamo gdje nema ograničenja često vladaju takve gužve da se voziti može jedino – brzinom puža…
Ovaj je izraz teško prevesti na bilo koji drugi jezik. On je poseban. “Gemütlichkeit” opisuje stanje u kojem se nalazi ljudska duša. To je jednostavno “gušt” koji se osjeća, bez obzira jeste li u društvu hiljadu drugih ljudi u pivnici ili sasvim sami u nekoj kolibi u alpskim predjelima.
Božićnih sajmova ima po cijelom svijetu. Ali oni u Njemačkoj su “originalni”. Koliko je poznato, u Njemačkoj su održani prvi takvi sajmovi još u mračnom Srednjem vijeku. Nijemci uživaju u kuvanom vinu, kupuju čuvene proizvode od drveta (fotografija) iz Erzgebirgea ili tople papuče…
You must be logged in to post a comment Login